Zó digitoegankelijk is Immigratie en Naturalisatie Dienst (IND)
Immigratie en Naturalisatie Dienst (IND) is verantwoordelijk voor de digitale toegankelijkheid van 4 websites en mobiele apps
Aantal websites en apps per status
Status van toegankelijkheid
- A: Voldoet volledig
- B: Voldoet gedeeltelijk
- C: Eerste maatregelen genomen
- D: Voldoet niet
- E: Geen verklaring
De statussen komen uit de toegankelijkheidsverklaringen van de organisatie. Bij een E-status heeft een site of app géén verklaring, maar is wel bekend wie de eigenaar is.
Laatst bijgewerkt:
Bekijk de lijst van websites en apps van Immigratie en Naturalisatie Dienst (IND).
4 van de 4 websites en apps voldoen aan de wettelijke verplichting
Dit zijn alle websites en apps met Status A, B of C.
0 van de 4 websites en apps voldoen aan de toegankelijkheidseisen
Dit zijn alle websites en apps met Status A.
Zó verbetert Immigratie en Naturalisatie Dienst (IND) haar toegankelijkheid
Download historische data
Download historische data van Immigratie en Naturalisatie Dienst (IND).
Download historische data (CSV)Vergelijk scores
Immigratie en Naturalisatie Dienst (IND)
Alle agentschappen
Percentage websites en apps per status.
De websites en apps van Immigratie en Naturalisatie Dienst (IND)
Voldoet aan 33 van de 50 successcriteria |
Site
|
|||
Site
|
||||
Site
|
||||
Site
|
Download lijst met sites en apps
Download de volledige lijst met sites en apps van Immigratie en Naturalisatie Dienst (IND).
Download lijst (CSV)Wat kan ik doen?
Ik wil het dashboard verbeteren
Zie je iets dat niet klopt? We zijn kortgeleden gestart met het dashboard. Daardoor kan sommige informatie fout zijn of niet compleet. Vooral het aantal sites en apps met status E klopt waarschijnlijk nog niet. Wil je helpen? Lees dan eerst over onze bronnen. Zie je een fout of heb je andere informatie? Neem dan contact op met DigiToegankelijk.
Ik wil een probleem met digitale toegankelijkheid doorgeven
Loop je tegen een probleem aan op een website of app van Immigratie en Naturalisatie Dienst (IND)? Laat het dan eerst aan Immigratie en Naturalisatie Dienst (IND) weten. Kijk op de site van Immigratie en Naturalisatie Dienst (IND) hoe je contact op kunt nemen. Dit staat ook in de toegankelijkheidsverklaring van de website of app waar het om gaat. Krijg je geen goede reactie? Of reageert Immigratie en Naturalisatie Dienst (IND) te laat? Dan kun je een klacht indienen bij de Nationale Ombudsman (externe link)
Ik wil binnen mijn organisatie de digitale toegankelijkheid verbeteren
Wil je digitale toegankelijkheid verbeteren binnen je eigen organisatie? Probeer dan als eerste om het bestuur mee te krijgen. Uit onderzoek blijkt dat dit echt helpt. Wijs je collega's er ook op dat elke overheidsorganisatie verplicht is om te werken aan digitale toegankelijkheid. Op de website Digitale Overheid vind je een overzicht van handige bronnen (externe link) die daarbij kunnen helpen. Lees ook onze handleiding voor organisaties en wat elk teamlid kan doen. Of bekijk onze praktische toegankelijkheidstips.