Zó digitoegankelijk is Waterschap Hollandse Delta
Waterschap Hollandse Delta is verantwoordelijk voor de digitale toegankelijkheid van 8 websites en mobiele apps
Aantal websites en apps per status
Status van toegankelijkheid
- A: Voldoet volledig
- B: Voldoet gedeeltelijk
- C: Eerste maatregelen genomen
- D: Voldoet niet
- E: Geen verklaring
De statussen komen uit de toegankelijkheidsverklaringen van de organisatie. Bij een E-status heeft een site of app géén verklaring, maar is wel bekend wie de eigenaar is.
Laatst bijgewerkt:
Bekijk de lijst van websites en apps van Waterschap Hollandse Delta.
7 van de 8 websites en apps voldoen aan de wettelijke verplichting
Dit zijn alle websites en apps met Status A, B of C.
1 van de 8 websites en apps voldoet aan de toegankelijkheidseisen
Dit zijn alle websites en apps met Status A.
Zó verbetert Waterschap Hollandse Delta haar toegankelijkheid
Download historische data
Download historische data van Waterschap Hollandse Delta.
Download historische data (CSV)Vergelijk scores
Waterschap Hollandse Delta
Alle waterschappen
Percentage websites en apps per status.
De websites en apps van Waterschap Hollandse Delta
Voldoet aan 50 van de 50 successcriteria |
App
|
|||
Voldoet aan 38 van de 50 successcriteria |
Site
|
|||
Site
|
||||
Site
|
||||
Site
|
||||
Site
|
||||
Site
|
||||
Site
|
Download lijst met sites en apps
Download de volledige lijst met sites en apps van Waterschap Hollandse Delta.
Download lijst (CSV)Wat kan ik doen?
Ik wil het dashboard verbeteren
Zie je iets dat niet klopt? We zijn kortgeleden gestart met het dashboard. Daardoor kan sommige informatie fout zijn of niet compleet. Vooral het aantal sites en apps met status E klopt waarschijnlijk nog niet. Wil je helpen? Lees dan eerst over onze bronnen. Zie je een fout of heb je andere informatie? Neem dan contact op met DigiToegankelijk.
Ik wil een probleem met digitale toegankelijkheid doorgeven
Loop je tegen een probleem aan op een website of app van Waterschap Hollandse Delta? Laat het dan eerst aan Waterschap Hollandse Delta weten. Kijk op de site van Waterschap Hollandse Delta hoe je contact op kunt nemen. Dit staat ook in de toegankelijkheidsverklaring van de website of app waar het om gaat. Krijg je geen goede reactie? Of reageert Waterschap Hollandse Delta te laat? Dan kun je een klacht indienen bij de Nationale Ombudsman (externe link)
Ik wil binnen mijn organisatie de digitale toegankelijkheid verbeteren
Wil je digitale toegankelijkheid verbeteren binnen je eigen organisatie? Probeer dan als eerste om het bestuur mee te krijgen. Uit onderzoek blijkt dat dit echt helpt. Wijs je collega's er ook op dat elke overheidsorganisatie verplicht is om te werken aan digitale toegankelijkheid. Op de website Digitale Overheid vind je een overzicht van handige bronnen (externe link) die daarbij kunnen helpen. Lees ook onze handleiding voor organisaties en wat elk teamlid kan doen. Of bekijk onze praktische toegankelijkheidstips.